بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


گلایه شدید قلعه نویی از میزبانی باشگاه الهلال عربستان از استقلال

سرمربی تیم استقلال ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری که از صحبت های وی در مورد میزبانی ناراحت بود، تاکید کرد: دیدم ایشان عصبانی است و صدایش بلند شده، فکر کردم اتفاقی افتاده است. معلوم است خیلی طرفدار الهلال است. قبل از جواب باید توضیحی بدهم، در بازی های بیرون از خانه دو هدف را باید دنبال کرد؛ اول اینکه گل نخوریم و دوم اینکه باید از موقعیت ها استفاده کنیم، این خبرنگار شاید صحبت های من را خوب متوجه نشد اما اگر بخواهید در ریاض با الهلال بازی کنید یکی از مهم ترین کارها این است که اول گل نخورید.
قلعه نویی در مورد شکست تیم استقلال در جام حذفی مقابل سپاهان افزود: آن بازی جزو تاریخ شد و جام حذفی برای ما تمام شده است، استقلال در لیگ برتر و آسیا اهداف خود را دنبال می کند، ما به لیگ برتر و لیگ قهرمان آسیا فکر می کنیم، طبیعی است فشاری هم به بازیکنان آمده باشد اما در این مدت ریکاوری کردیم و تلاش ما آماده کردن تیم بوده است.
وی اظهار داشت: دیگر به دیدار حذفی مقابل سپاهان فکر نمی کنیم و در ادامه اهدافمان را دنبال خواهیم کرد.
قلعه نویی خاطرنشان کرد: بازی الهلال و الاتحاد را دیدیم، بسیار درگیرانه بود به شکلی که پای برخی از آنها از جمله بازیکن شماره 24 به دلیل فشار زیاد گرفت. اما الهلال مسابقه اش یک روز زودتر بود و زمان بیشتری تا این مسابقه داشته است.
سرمربی استقلال در پاسخ به سووالی در مورد برنامه لیگ برتر فوتبال ایران گفت: ما هم از این برنامه ریزی گله داریم چون به نفع رقبای ما شد، البته باید با آن کنار بیاییم و این چند روز بیشتر به کار ریکاوری پرداختیم و نتوانستیم کارهای تاکتیکی انجام دهیم. این برنامه به ما لطمه زد و بیشتر به نفع رقبایمان در آسیا بود.
هافبک تیم فوتبال استقلال ایران نیز گفت: با هدف گذاری در عربستان حاضر شده ایم و مطمئن باشید برای کسب 3 امتیاز بازی به میدان می رویم. ما نماینده ایران هستیم و باید از نام ایران در آسیا دفاع کنیم.
جواد نکونام اظهار داشت: چندین بار با تیم های عربی بازی کرده ام. تیم الهلال را همه می شناسند. برای آنها برنامه ریزی کرده ایم و سرمربی ما هم روی آن ها شناخت دارد.
وی با بیان اینکه آبی پوشان ایران پس از دیدار مقابل سپاهان در جام حذفی برای دیدار فردا مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ریکاوری کرده اند، افزود: ما نماینده ایران هستیم و باید از نام ایران در آسیا دفاع کنیم.
وی درباره برنامه ریزی بازی های لیگ ایران و فشردگی دیدارها افزود: خوزه مورینیو، سرمربی تیم رئال مادرید پس از حذف تیم خود و همچنین بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته و در مرحله نیمه نهایی، از فدراسیون فوتبال اسپانیا انتقاد کرد و حذف این دو تیم را حاصل برنامه ریزی آنها دانست.
تیم فوتبال استقلال ایران که اکنون با 4 امتیاز صدرنشین گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا است، ساعت 22 و 10 دقیقه فردا (چهارشنبه) به وقت تهران در سومین بازی خود در این مسابقه ها به مصاف تیم الهلال عربستان می رود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 1 / 1392برچسب:لیگ قهرمانان آسیا,نشست خبری,امیر قلعه نویی,میزبانی نامناسب عربها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com